پرستار در منزل

پرستار سالمند در منزل

پرستار در منزل

پرستار سالمند در منزل

چند ویژگی ای که باید یک پرستار سالمند داشته باشد

خلاقیت

 افرادی که به زوال عقل مبتلا هستند می توانند بسیار چالش برانگیز باشند ، اما آنها همچنین فرصت خلاقیت را به پرستاران ارائه می دهند. در واقع ، استفاده از خلاقیت شما برای بسیاری از بیماران سالمند ضروری خواهد بود زیرا برنامه درمانی آنها شامل لیست متنوعی از متغیرها است.


استوار بودن 


 بسیاری از بیماران مسن به راحتی گیج می شوند ، بنابراین شما باید یک روش صریح در کار با آنها داشته باشید. مگر اینکه انجام چنین کاری کاملاً ضروری باشد ، دادن پیام های متناقض به آنها ضرر خواهد داشت. ثابت ماندن به بیماران کمک می کند تا احساس راحتی و امنیت بیشتری داشته باشند ، و این امر مبارزه با مسائل پزشکی را برای آنها آسان می کند. حتی اگر سلامتی بیمار به سرعت رو به زوال باشد ، مثبت بودن مداوم می تواند روحیه او را حفظ کند.


صبر 


افراد از هر نوع برای داشتن صبر و حوصله زیاد به پرستار سالمند خود احتیاج دارند ، اما بیماران سالمند برای کسانی که به سرعت تحریک می شوند ممکن است دشوار باشد. پرستاری که برای کار در ژنتیک شناسی کار می کند باید توانایی گوش دادن با دقت به بیمارانی را داشته باشد که ممکن است آرام صحبت کنند و سردرگمی بالایی از خود نشان دهند.


رحم و شفقت - دلسوزی 


واقعیت غم انگیز این است که اکثر بیماران سالمندان در مواقعی که نیاز به کمک پرستار دارند در اواخر عمر هستند. آنها ممکن است هنوز به بیمارستان بستری نباشند ، اما مسائل پزشکی معمولاً در طی چند سال آخر زندگی آنها شروع به جمع شدن می کند. برای پرستار متخصص جراحی زنان ضروری است که به همان اندازه که صبور هستند ، دلسوز باشد. افرادی که تحت مراقبت شما هستند ممکن است خود را شستشو دهند یا نتوانند خود را غسل دهند ، اما این بدان معنا نیست که احساس غرور شخصی ، خجالت و تمایل به استقلال آنها از بین رفته است